سلام روز بخیر

برای اینکه بتونم مشکل Refresh نشدن صفحه crm رو حل کنم بنا به پیشنهاد مایکروسافت یه solution ای که داخل پوشه sdk بود رو import کردم که همونطور که می دونید این solution روی ایجاد کردن، حذف کردن و یا آپدیت کردن رکوردها فعالیت می کنه.

بعد از اینکه این solution رو نصب کردم باید در یک قسمتی که به crm اضافه میشه آدرس صفحه رو + کلمه Cache.axd اضافه کنم تا فعال بشه.

الان وقتی رو رکوردی رو ایجاد می کنم تغییری در صفحه ام ایجاد نمی شد به صفحه system job که رفتم و جزئیاتش رو بررسی کردم، متوجه شدم که error میده که پلاگین نباید mode، sandbox باشه بنابراین به حالت Non تغییر دادم اما الان بازاجرا نمی شه و خطای 401 رو میده که به شکل پیوست هست.

لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید.

با تشکر

جسارتا یه جایی خوندم که برای حل این error باید identity مربوط به application pool در IIS رو به Local System تغییر بدم

در ضمن من تفاوت sandbox و Non رو متوجه نشدم اما با توجه به چیزهایی که در لینک زیر هم خوندم شاید مشکل از اینه که من این مد رو عوض کردم.

البته در این لینک یه کلیدی رو مشخص کرده که باید در registery موجود باشه که من الان ندارمش؛ اگه مشکل از اینه این مورد رو اعمال کنم.

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/gg334752.aspx

لطفا راهنمایی بفرمایید

ممنون

سلام

این کار درست نیست. شما نیازی به Import راهکار ندارید. مشکل باید شکل دیگه‌ای حل بشه و هیچ نیازی به تغییر توی IIS و اینطور موارد نیست. تغییر رجیستری IIS یا هر چیز دیگه‌ای ممکنه کلاً باعث ایجاد مشکل بشه. لطفاً بگید که دنبال چه چیزی بودید تا بلکه بتونم کمکتون کنم. در هر صورت از این طور کارها اجتناب کنید.

سلام ممنون

بله حق با شماست ؛ منم بخاطر همین که باید این تغییرات داده بشه دست نگه داشتم.

اما ما می خوایم که صفحه CRM خودش نسبت به تغییرات حساس باشه و رفرش بشه این راهکار رو از سایت زیر دیدم.

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/gg695795%28v=crm.7%29.aspx

با این Solution ای که توی این سایت پیشنهاد شده روی ایجاد یا تغییر و آپدیت و پاک کردن رکوردها پلاگینی اجرا میشه و تغییرات اعمال میشه.

ممنون از توجه شما

سلام

بابت این مشکل راه حلی به نظرتون نمی رسه؟؟

با تشکر

سلام مجدد

 

به جای استفاده از این روش بهتر است نیاز اصلی که پیش آمده را بفرمایید تا آن نیاز به شکل دیگری حل شود، در غیر این صورت انجام چنین تغییراتی در CRM از نظر بنده درست نیست.

سلام

ممنون از پاسختون؛ می خوایم صفحه CRM نسبت به تغییرات خودش رفرش بشه و نیاز به رفرش دستی نباشه.

مثلا اگه رکوردی ایجاد شد و در داشبورد بلافاصله نمایش داده بشه و دیگه نیازی به رفرش صفحه نباشه.

البته این Solution هم توی سایت msdn پیشنهاد شده بود.

با تشکر

سلام

اون سولوشن مربوط به پورتال‌ها هست. برای این کار بهتر است از Javascript هایی که بر روی فرم امکان استفاده دارند استفاده شود.

سلام

ممنون از توضیحاتتون.

برای refresh شدن از کد setTimeout(function name, milliseconds);استفاده می کنم و برای اینکه طی یک دوره مشخصی این کد تکرار بشه از تابع setInterval ( " javascript function name " , milliseconds ) ; استفاده می کنم اما فک می کنم این کد رو باید توی onload فرم قرار بدم؛ یک موضوعی که هست اینه که اگه بخوام این کد روی داشبوردها اجرا بشه؛ می تونم جایی از این کد استفاده کنم یا خیر.

البته روی داشبوردها یک کلید refresh هست که component های داشبورد رو refresh می کنه اما اگه امکان داشته باشه که این تابع رو در جایی قرار بدم که به صورت اتوماتیک اجرا بشه برای کاربران بهتره.

با تشکر

سلام

روی داشبورد که به طور کلی منتفی هست و امکان‌پذیر نیست. بایستی از دکمه Refresh استفاده بشه.

روی فرم هم به جای اینکه روی Intervalهای مختلف Refresh کنید، روی Eventها انجامش بدید. مثلاً زمانی که فیلدی آپدیت میشه یا وقتی Subgridای تغییر می‌کنه.

سلام

اوکی ممنون