رو سی ار ام تستی انتیتی ها ی بیشتری وجود داره و با هم ارتباط هم دارن 

حالا میخام اونو ب صورت منیج ببرم رو سی ار ام اصلی موقع ایمپورت کردن خطا میده 

چون فرضا انتیتی 1و 2 ک تو این سولوشن هست با یه انتیتی 3 

3 هم ارتباط داشته تو سی ار ام تستی ک از سولوشنم حذفش کردم 

چطور میشه تین خطاهارو رفع کرد . تعدادشون خیلی زیاده 

سلام

اگر بین موجودیت‌ها ارتباط وجود داشته باشه و ما نمیخواهیم به محیط جدید ببریمشون، باید حتماً باید فیلدهای مرتبطش، روابطش و اینها حذف بشن. چون مثلاً حتی اگر یک لوکاپ به انتیتی 3 از روی فرم انتیتی 2 باشه، چون ما انتیتی 3 رو به محیط جدید نمیبریم، بنابراین در زمان ایمپورت خطا میده. اول تمام موجودیتها و روابط اضافی رو پاک کنید، و بعد هر خطا رو با جزئیات و اسکرین شات اینها توضیح بدید بررسی کنیم.

یه کاستوم ورک فلو استپ رو سی ار ام اصلی به همین اسم قبلا داشتم و روی سی ار ام تستی هم ادش کردم و تو این سولوشن ازش استفاده کردم

وقتی حذفش میکنم کلا ب ورکفلوهایی که توشون از این کاستوم ورک فلو استفاده کردم خطا میده واسه همیم حتما باید ادش کنم تو سولوشن . ولی موقع ایمپورت این خطار و داره

 

An error has occurred. Try this action again. If the problem continues, check the Microsoft Dynamics 365 Community for solutions or contact your organization's Microsoft Dynamics 365 Administrator. Finally, you can contact Microsoft Support.

 

اون کاستوم ورکفلوی توی CRM اصلی رو یک بار ریموو کنید، کل ورکفلوهایی که بهش وصل هست هم طبیعتاً باید حذف بشه. بعد یک بار از محیط تستی بیاریدش توی محیط اصلی.

سولوشنتون Managed هست دیگه؟

بله . منیج هست .

اگه بخام حذف کنم که کلی دوباره کاری پیش میاد .چ کار سختیه .

خب شما مراحل رو درست نرفتید که. اول باید توی تست می‌ساختید بعد می‌بردید توی عملیات

سلام 

من یه سولوشن منیج دارم که الان رو ی سرور دیگه یه تغییراتی دادم میخام بیارم این رو آپدیت کنم تو سولوشنم یه پلاگین هم داشتم ک ب اونم چن تا متد اضافه کردم و پلاگین رو ی هردوتا یولوشن شبی هم شده الان چون با پلاگین رجیستر آپدیت کردمش ول موقع انتقال سولوشن جدید رو قدیمیه فقط به پلاگین ارور میده و تو دیتیل ارور متن خاصی وجود نداره ک بتونم تو اینترمت سرچ کنم دلیل خطا رو پیدا کنم ؟؟

سه تا روش داریم:

1- یا موقع انجام یه اکشن خطا میده و دیتیلش رو پیدا میکنید.

2- از طریق Event Log روی سرور خطا رو پیدا میکنید.

3- از طریق Trace Log سرور خطا رو پیدا میکنید.

بدون داشتن یکی از اینا نمیشه گفت مشکل چی هست.

موقع انجام اکشن خطاش اینه :

 

Import has encountered an error and has been canceled. Your system has been restored to its original state. An error occurred while importing Plugin Types.

به مورد دوم و سوم رجوع کنید