سلام و ارادت 

دوستان من چظوری میتونم در یک کیس چندین خدمت به مشتری ارائه بدم 

به این صورت که مشتری من میخواد خدمات زیر و بگیره 

تعویض ویندوز 

نصب نرم افزار جدید و بروز

اموزش سه ساعته نرم افزار 

 

 لطفا دقت کنید  نمیخوام براشون فاکتور بزنم

.در واقع مشتری های هستند که از من سیستم خریدند  و الان باید بهشون پشتیبانی بدم

 

به این صورت که میخوام کیس ثبت کنم و در کیس بگم چه خدماتی گرفته ؟ 

منتها فیلدی پیدا نمیکنم که بتونم این سه تاخدمت و توش تعریف کنم 

 

راهش چیه تو crm 

 

سپاس از دقت توجه شما

سلام و وقت بخیر،

راهش اینه که از کیس‌های والد فرزندی استفاده کنید. یعنی یک کیس اصلی وجود داشته باشه با یه موضوع کلی و مثلاً سه تا کیس با موضوع جزئی. روی هم کیس جزئی هم از فیلد محصول استفاده کنید و خدماتتون رو در قالب اون  محصولات تعریف کنید

با درود 

اگر از این روش استفاده کنیم فرایند ثبت کیس ها خیلی پیچیده میشه و برای کاربران سی ار ام پیچیده .... 

پس با این تفاسیر راه دیگه ای وجود نداره از نطر شما 

سلام و عرض ادب


راه دیگه پیشنهادی بنده به شما ایجاد اکتیویتی تسک در کیس های مربوط به پشتیبانی مشتریان می باشد