سلام

email config رو انجام دادم و پیغام success هم بهم میده اما ایمیل رو نمی تونه ارسال کنه؛ تصاویر به پیوست هست.

چه مشکلی می تونه باشه؟

سلام این بخشش دیگه کلا به CRM ارتباطی نداره. مربوط به تنظیمات ایمیل هست. میتونه پورت باشه، میتونه آدرس باشه یا حتی SSL. در کل وقتی ایمیل روتر ارور میده قطعا یه مشکلی هست. ولی وقتی success میده دلیلی نداره قطعاً کار بکنه.

سلام

قبل از هرچیزی به هموطنای عزیزمون در کرمانشاه تسلیت میگم...

ممنونم استاد

من از account gmail استفاده می کنم و تنظیمات زیر رو به کارمی برم

Incoming Mail (POP) Server

pop.gmail.com

Requires SSL: Yes

Port: 995

Outgoing Mail (SMTP) Server

smtp.gmail.com

Requires SSL: Yes

Port for SSL: 465

این تنظیمات مشکلی نداره؟

به نظر میرسه اوکی باشه. فقط یه نکته ای. چک کنید ببینید اولا فایروالتون این پورتها رو نبسته باشه. دوما چک کنید شرکتی که ازش اینترنت میگیرید این پورتها رو نبسته باشه.

خیلی ممنون

خیر ؛ کلا فایروالها off هستن و شرکت خدمات دهنده اینترنت هم این پورت رو نبستن

من احساس می کنم تنظیمات داخل خود سی ار ام اوکی نیست...

تنظیمات داخل سی آر ام هم به شکل پیوست هست

خیر. ارتباطی به CRM نداره. تنظیمات ایمیل شما هست.

سلام

پورت smtp رو به 587 تغییر دادم و تنظیمات داخل سی آر ام رو به شکل پیوست در آوردم و ارسال با موفقیت انجام شد.

پورت smtp داخل email router هم به 587 تغییر دادم و اما و success هم می داد اما نمیدونم چرا از طریق ایمیل روتر ارسال نمی کرد

اگه نکته ای رو باید متوجه باشم ممنون میشم که ذکر کنید.

در ضمن الان ارسال دارم اما ایمیلهایی که از جیمیل دریافت می کنم هم نباید داخل سی آر ام هم دریافت کنم؟ چون الان دریافت ندارم

توی تظیمات mailbox برای incoming و outcoming هر دو پیغام success دارم.

با تشکر