سلام و عرض ادب

من به دنبال راهکاری برای ایجاد کامنت در تسکها هستم. الان از نوت استفاده میکنم ولی نیازهای ما رو براورده نمیکنه چون امکان replay نداره

همچنین من نیاز دارم که وقتی کامنت جدیدی گذاشته میشه به کاربر اطلاع رسانی شه , با ورک فالو یه کارایی کردم یعنی یک فالو نوشتم اگر نوت جدیدی روی تسک ایجاد شد و سازنده نوت با مالک تسک یکی نبود به مالک تسک ایمیل بزنه .ولی نیاز دارم که وقتی مالک تسک هم جواب اون کامنت رو داد به شخصی که کامنت اولو داده ایمیل بزنه. 

شاید بهترین راه در حال حاضر استفاده از پست باشه ولی پستها توی تسک مشاهده نمیشه و فقط تو موجودی های خاصی مثل لید قابل استفاده هست. 

ممنون میشم اگر کسی پیشنهاد یا راهنمایی داره بنده رو بی نصیب نزاره . 

سپاس

سلام

برای فعالیت‌ها که پست به اون شکل قابل استفاده نیستن. به جای اطلاعرسانی میتونیدیک فیلد جدید از نوع زمانی بر روی فعالیت‌ها بسازید (مثلاً به اسم آخرین یادداشت)، زمانی که یادداشتی بر روی اون فعالیت ثبت میشه، گردش کار این فیلد رو آپدیت کنه. این باعث میشه توی کارتابل شخص، اگر بر اساس این فیلد سورت شده باشه، همیشه رکوردی که آخرین یادداشت براش گذاشته شده بالاتر باشه.

سلام و عرض ادب

ممنون از رهنمایتون. 

مهندس هدف این هست که محاوره ای توی تسک صورت بگیره و دو طرف از این محاوره مطلع شند و این مخصوصا واسه صادر کننده تسک اهمیت داره 

مثلا شما یه تسکی ایجاد کردی واسه یکی از کارشناسها بعد میری توی تسک واسش کامنت میزاری که وضعیت این تسکه چی شد. حالا کارشناس که جواب بده شما تا مجدد تسکر باز نکنی متوجه این جواب نمیشی.

یا ممکنه که چندین کامنت باشه بخوای پاسخ یکیشو بدی.

با امکانات فعلی سیستم مایکروسافت داینامیک اینکار امکانپذیر نیست. مگر اینکه پلاگینی برای این موضوع باشه. 

شما پلاگینی هم سراغ ندارید ؟ 

 

پلاگین آماده‌ای نمی‌شناسم. مگر اینکه خودتون از اول بنویسیدش