باسلام

پس از ارتقاء Exchange server سازمان از ورژن 2007 به 2013، ارسال ایمیل در crm2011 با مشکل مواجه شده است، و هیچ ایمیلی ارسال نمی شود. (مشخصات سرور جدید و تنظیمات دسترسی یوزر به میل سرور جدید در ایمیل روتر سرور انجام شده است) .
آیا crm 2011 با exchange server 2013 مشکل دارد؟ خواهشمند است راهنمایی فرمایید.

سلام وقت بخیر

اگر پروتکل SMTP و POP استفاده شده باشد، مشکلی ندارد ولی اگر Exchange استفاده شده باشد، ممکن است نسخه‌ها باهم مشکل داشته باشند. چه خطایی دریافت میکنید؟

وقتتون بخیر

در تنظیمات ایمیل روتر:
در قسمت Incoming ، Email server Type بروی Exchange 2010 می باشد. 
و در قسمت Outgoing ، Email server Type  بروی SMTP می باشد.
خطای مربوطه خدمتتان ارسال می گردد.

سلام مجدد

Incomming روی Pop تنظیم بشه احتمالا مشکل حل میشه. همونطوری که میبینید برای ارسال با smtp مشکلی نداره.

سلام وقتتون بخیر

با تنظیم بروی pop مشکل رفع نشد.